ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງເຂົ້າໃຈວ່າເປັນຫຍັງຜູ້ຊົມຄວນເລືອກຜະລິດຕະພັນຂອງທ່ານແລະບໍ່ແມ່ນຄູ່ແຂ່ງ? ບໍ່ພຽງແຕ່ເນື່ອງຈາກວ່າມັນເບິ່ງຄືວ່າດີກວ່າສໍາລັບທ່ານ, ແຕ່ objectively. ກະລຸນາທົບທວນຄືນຜະລິດຕະພັນຢ່າງລະອຽດ, ໂດຍຄໍານຶງເຖິງຄໍາແນະນໍາດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ຕິດຕໍ່ສື່ສານກັບລູກຄ້າຂອງທ່ານ, ສະຫນັບສະຫນູນດ້ານວິຊາການ, ຜູ້ຈັດການ . ຊອກຮູ້ວ່າຜູ້ຊື້ຮູ້ສຶກແນວໃດກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ: ສິ່ງທີ່ລາວມັກກ່ຽວກັບມັນ, ແລະສິ່ງທີ່ລາວບໍ່ເຮັດຢ່າງແທ້ຈິງ. ໃຊ້ຜະລິດຕະພັນຕົວເອງ. ເຈົ້າເປັນເບີເກີບໍ? ພະຍາຍາມສິ່ງທີ່ທ່ານເຮັດ. ຖ້າມັນເປັນການບໍລິການ, ໃຫ້ເຂົ້າເຖິງມັນແລະໃຊ້ມັນ. ທົດສອບຜະລິດຕະພັນດ້ວຍຕົວທ່ານເອງແລະພະຍາຍາມໃຫ້ມັນເປັນການປະເມີນຈຸດປະສົງ. ຮູ້ຈັກຂະບວນການຜະລິດ. ພະຍາຍາມເບິ່ງມັນຈາກສາຍຕາຂອງນັກກາລະຕະຫຼາດ, ບໍ່ແມ່ນຜູ້ຜະລິດ. ເຮັດແນວໃດແລະເຮັດແນວໃດຊອກຫາຜູ້ທີ່ເຮັດຫຍັງແລະວິທີການ, ຊັບພະຍາກອນໃດທີ່ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ໃຊ້ກັບມັນ, etc. ຄວາມເຂັ້ມແຂງຂອງທ່ານແມ່ນຢູ່ໃນຜະລິດຕະພັນຂອງທ່ານ. ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ທຸກຢ່າງກ່ຽວກັບມັນເພື່ອຖ່າຍທອດມັນຢ່າງຖືກຕ້ອງກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ການເລືອກເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແລະແນວຄວາມຄິດຂອງຊຸມຊົນທີ່ທ່ານຄວນສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນ? ເຟສບຸກ, instagram? ມັນຂຶ້ນກັບບ່ອນທີ່ຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນວາງສາຍອອກ. ອີກເທື່ອຫນຶ່ງ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງສຶກສາທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງ. ຈຸດອື່ນ: ໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າຈະພິຈາລະນາສະເພາະຂອງເນື້ອຫາໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ. ຕົວຢ່າງ, instagram ເນັ້ນຫນັກໃສ່ອົງປະກອບຂອງສາຍຕາເນື່ອງຈາກຄວາມອຸດົມສົມບູນຂອງຮູບພາບແລະ videos.choice ຂອງເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແລະແນວຄວາມຄິດຂອງຊຸມຊົນ - instagramfacebook ແມ່ນເຫມາະສົມສໍາລັບອຸປະກອນຂໍ້ມູນຂ່າວສານ. ນອກຈາກນັ້ນ, ຍັງມີທາງເລືອກທີ່ກວ້າງກວ່າຂອງຮູບແບບການພິມເຜີຍແຜ່.
ສໍາລັບ Contentthe Timing ແລະfacebook ແມ່ນ ເໝາະ ສົມທີ່ສຸດ ສຳ ລັບເນື້ອຫາທີ່ມີຂໍ້ມູນ, ໄລຍະເວລາແລະງົບປະມານເບື້ອງຕົ້ນ ສຳ ລັບການສົ່ງເສີມ smm ແມ່ນຂື້ນກັບທາງເລືອກຂອງເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ. ໃນອະນາຄົດ, ທ່ານສາມາດປ່ຽນຍຸດທະສາດແລະເພີ່ມຊ່ອງທາງໃຫມ່ໄດ້ຖ້າມັນມີຄວາມຍຸດຕິທໍາທາງດ້ານການເງິນ. ແນວຄວາມຄິດຂອງຊຸມຊົນເປັນຄໍາຖະແຫຼງທີ່ສັ້ນໆແລະຫຍໍ້ຂອງຫຼັກການຕົ້ນຕໍຂອງບໍລິສັດ. ມັນຖືກນໍາໃຊ້ເປັນພື້ນຖານໃນການສ້າງຍຸດທະສາດການໂຄສະນາສື່ມວນຊົນສັງຄົມ. ມັນເປັນທີ່ຮູ້ຈັກວ່າຜະລິດຕະພັນດຽວກັນສາມາດນໍາສະເຫນີໃນທາງທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ສະຖານທີ່ທີ່ຢູ່ອາໄສ elite ສາມາດກາຍເປັນສະຖານທີ່ທີ່ດີເລີດສໍາລັບຄອບຄົວທີ່ມີເດັກນ້ອຍດໍາລົງຊີວິດຫຼືສະຖານທີ່ສໍາລັບການສະແດງອອກຂອງຕົນເອງແລະອິດສະລະພາບ. ການພິຈາລະນາທາງເລືອກທີ່ເລືອກ, ທ່ານຈະປະກອບຮູບພາບ, ຄວາມຫມາຍ, ຜົນປະໂຫຍດແລະລັກສະນະຂອງຜະລິດຕະພັນແລະຖ່າຍທອດໃຫ້ພວກເຂົາຢູ່ໃນຊຸມຊົນ.
|